Вступ, мета, завдання



«Я – син народа,
 що вгору йде…»
(до 160-річчя з дня народження І.Я.Франка)




Вступ

Квест призначений для успішного вивчення теми «Іван Франко».
Для виконання завдань класи діляться на підгрупи: біографи, літературні критики, мистецтвознавці, дослідники, казкарі, фольклористи, фотографи. У кожній підгрупі призначається вчителем відповідальний за роботу групи в цілому. Кожен член групи повинен діяти за спільноствореним групою планом для досягнення спільної мети, використовуючи підручники, додаткову літературу, інформаційні технології та Інтернет - ресурси.
Після завершення роботи кожна група захищає свій проект, використовуючи таблиці, словесний опис, презентації, відеосюжети, при цьому кожен з учасників групи має право висловити свою точку зору з певного питання і поставити запитання своїм опонентам. Виходячи з того, що члени групи володіють різними знаннями, вміннями та навичками, припустимі розбіжності у викладі тем, глибині розкриття питань. У цьому випадку члени однієї групи можуть мати різні оцінки .

Мета: 

розширити знання учнів про життя І.Франка, сприяти глибшому сприйняттю його творчості; розвивати навички пошуково-дослідницької, творчої роботи, вміння працювати в групах, індивідуально, з додатковою літературою, іншими джерелами інформації; поглиблювати здатність представляти результати роботи, робити висновки; виховувати допитливість, почуття колективізму, відповідальності, естетичний смак.

Завдання

1.«Біографи» представляють біографічні моменти І.Франка: «Життєві стежки Каменяра».
2.«Журналісти»  готують матеріали з теми «Франко і жінки».
3.Казкарі готують матеріали про казки І. Франка    
4.Літературознавці готують вікторину за творчістю І.Франка.
5. Дослідники готують міні - проекти за творчістю І.Франка.
6.Фотографи готують світлини, що пов’язані з життям та творчістю Каменяра.






Комментариев нет:

Отправить комментарий