Високий
рівень
Робота демонструє точне розуміння
завдання. Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; всі
матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно;
використовується інформація з достовірних джерел. Чітке і логічне
представлення інформації; вся інформація має безпосереднє відношення до теми,
точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і
оцінка матеріалу, визначеність позиції. Представлені різні підходи до вирішення
проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору
мікрогрупи.
Достатній рівень
Включаються як матеріали, що мають
безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до
неї; використовується обмежена кількість джерел. Не вся інформація узята
із достовірних джерел; частина інформації неточна або не має
прямого відношення до теми. Точність і структурованість інформації;
привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка
інформації. Робота схожа на іншіучнівські роботи. Демонструється одна точка
зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки.
Середній
рівень
Включені матеріали, що не мають
безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація
не аналізується і не оцінюється. Випадковий підбір матеріалів; інформація
неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не
робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію. Матеріал логічно
не збудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на
поставлені питання. Учень просто копіює інформацію із запропонованих
джерел; немає критичного погляду на проблему; робота
мало пов'язана з темою веб-квеста.
Комментариев нет:
Отправить комментарий