Критерії оцінювання

Високий рівень
Робота демонструє точне розуміння завдання. Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; всі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел. Чітке і логічне представлення інформації; вся інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції. Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогрупи.   

Достатній рівень
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел. Не вся інформація узята  із достовірних джерел;  частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми.  Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на іншіучнівські роботи. Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки.

Середній рівень
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється. Випадковий підбір матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію.  Матеріал логічно не збудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені питання. Учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду    на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста.




Комментариев нет:

Отправить комментарий